piątek, 7 grudnia 2012

Różdżka / The wand

W tym spontanicznym poście chcę na chwilkę wrócić do fragmentu, którym rozpoczęłam ten blog. Czy jeszcze ktoś pamięta jak dostałam list, w którym poinformowano mnie o mojej czarodziejskiej mocy..?
Jak się okazuje mój tajemniczy doręczyciel wywiązał się z obietnicy i dostałam prezent!!
..teraz mam już różdżkę i jestem pełnowartościową czarodziejką [tudzież czarownicą, jak kto woli :P]

Dziękuję bardzo Panie Ollivanderze :*
:D :D


***

In this spontaneous post I want to remind a fragment of the first post that I’ve ever written here.
Does any of you remember when I got the letter from HOGWARTS in September..?
Hehe.. the mystery guy fulfilled his promise..
..now I have a wand and I’m fully prepared witch :D

Thank you Mr.Ollivander :*
:D :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz