środa, 3 października 2012

Sekretna przesyłka / The secret package

Nie miałam pomysłu jak zacząć pisanie tego bloga o podróżach, aż tu nagle pewnej słonecznej niedzieli wracałam do domu i od niechcenia sprawdziłam skrzynkę pocztową – rzadko to robię bo zazwyczaj jest pusta [pomijając rachunki no ale takie jest życie :P].

Zaglądam do wnętrza a tam leży żółta koperta bez żadnego znaczka za to z dużym herbem na którym wyryta jest wielka litera "H". Przesyłka wyglądała bardzo tajemniczo i już coś zaczęło mi świtać ale z wyciąganiem wniosków poczekałam do otwarcia zawartości.

Otwieram a tu list od nikogo innego jak Albusa Dumbledore'a – Dyrektora Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.
Mając takie moce mogę zawędrować gdziekolwiek tylko mnie nogi poniosą. A jako, że uwielbiam ten "sport" mam nadzieję, że nie zabraknie mi wytrwałości w katalogowaniu wojaży na tej stronce.

Do tej pory nie mam pojęcia, kto mi zrobił tak fenomenalny żart ale bardzo jestem wdzięczna.. ubawiłam się setnie i cały dzień szczerzyłam się z radości do wszystkich napotkanych ludzi :D

Poniżej dowód




***

I didn’t have any idea how to start this travel photoblog, and suddenly ones upon a time in a sunny Sunday I was coming back home and I’ve decided to check my mail box – I do that really rarely because normally it’s always empty [except the bills.. but well.. life :P].

I glanced into and there was a yellow envelope without any stamp on it but with a big crest upon and the letter “H”. The package seemed suspicious but I had a feeling.. well.. I decided to open it first and then draw conclusions.

I’ve opened.. and there was a letter from Albus Dumbledore himself – the headmaster of the wizard school of Hogwarts.
With these abilities that I know of right now I can go wherever I want to go and see whatever comes to my mind. I hope that I will find the strength to archive my tours and trips here on this blog.

Till now I don’t have any idea who actually made this.. but I’m really glad. I had a lot of fun that day. Whoever you are – thank you very much :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz